Netsoft CRM

Produkty

Netsoft CRM - jest nie tylko funkcjonalną platformą do zarządzania swoją pracą oraz relacjami z Klientem, lecz także szczególnie istotną ideą skupiającą się na Kliencie. Stworzony przez nasz wrocławski zespół system Netsoft CRM stanowi nieocenioną pomoc z zakresu obsługi działań przed- i posprzedażowych. Ma także duży wkład w dynamiczny rozwój korzystającego z niego przedsiębiorstwa, w tym przede wszystkim poziomu obsługi klienta. Poza tym wbudowane w platformę interfejsy usprawnią dwustronną wymianę danych z innymi aplikacjami.

Aktualności branżowe

Budujemy szklarnie razem z Venlo Sp. z o.o.

Firma Venlo Sp. z o.o. z Bolechowic pod Krakowem zleciła nam stworzenie dedykowanego programu CRM, który będzie obsługiwał proces ofertowania oraz kontrolował realizację budowy szklarni ...

Netsoft Broker w Łodzi

Grupa Brokerska Quantum Sp. z o.o. powstała w 1998 roku z połączenia wcześniej działających na rynku ubezpieczeniowym firm brokerskich. W wieloletniej działalności firma pozyskała zaufanie wielu...

Netsoft Imprenta w drukarni BMT Sp. z o.o.

Drukarnia BMT Sp. z o.o. z Gliwic buduje platformę B2B w oparciu o Netsoft Imprenta w obszarze zamówień, zleceń, magazynów, fakturowania, B2B oraz analiz. Firma BMT istnieje od 1993 roku...

Netsoft Serwis wspiera naprawy samochodów

RG Auto-Serwis działa w branży motoryzacyjnej od 1972 roku. Jest członkiem ogólnopolskiej sieci warsztatów blacharsko-lakierniczych. Zapewniamy naprawy zgodnie z technologiami aprobowanymi...

Dedykowany CRM

Podstawowym produktem Netsoft24 jest platforma Netsoft CRM stworzona z myślą o różnego typu firmach i instytucjach publicznych, których działalność opiera się głównie na handlu bądź świadczeniu usług. System na zamówienie można z powodzeniem dostosować do indywidualnych potrzeb Klienta, dzięki czemu będzie mógł jeszcze skuteczniej wesprzeć procesy biznesowe zachodzące w danym przedsiębiorstwie. Dedykowany CRM to sprawdzona platforma zbudowana z modułów, formularzy i uprawnień o bardzo szerokim zakresie konfiguracji. Jej standardowe moduły, które mogą podlegać indywidualnym dostosowaniom to: zadania, kalendarz, poczta, kampanie, sprawy, projekty, kontrakty, faktury, zakupy, magazyny, prowizje. Dedykowany CRM można w pełni dopasować do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Pracując w tym systemie można w wygodny sposób m.in. tworzyć bazę klientów wraz z historią kontaktów i planować działania (spotkania, przesłanie ofert itp.). W ten sposób każdy z pracowników ma kompleksową wiedzę na temat klienta, co ułatwia bieżącą obsługę.

System może zawierać także inne dodatkowe moduły, które powstać mogą na zamówienie indywidualne Klienta. Poza tym praca na platformie odbywa się przez przeglądarkę internetową, dzięki czemu dedykowany CRM bez problemu obsługiwany jest również na urządzeniach mobilnych takich jak tablety, czy smartphony. Klientom Netsoft24 udostępniane są także zasoby serwerowni firmy do pracy w tzw. „chmurze”. Dzięki temu komputery bądź urządzenia mobilne, z których korzystają pracownicy przedsiębiorstwa, stają się jedynie punktem dostępu do systemu i dokumentów.

Zobacz także:

SZYBKI KONTAKT
ZAMÓW DEMO
Pobierz wersję demo

Dane firmy

OSOBA KONTAKTOWA

WYBIERAM PLATFORMĘ


Netsoft24 Sp. z o.o. | ul. Szewska 75/77 | 50-121 Wrocław | tel: 71 341 96 35 | e-mail: sprzedaz@netsoft24.pl