produkty

Netsoft Serwis

O programie Netsoft Serwis

Netsoft Serwis to profesjonalne narzędzie do dla firm zajmujących się serwisem zarówno stacjonarnym jak i mobilnym. Oprócz podstawowej funkcjonalności dotyczącej zleceń serwisowych, w programie znajdziemy narzędzie do zarządzania wynajmem maszyn i urządzeń. Program posiada nowoczesne rozwiązania takie jak: wystawianie przez serwisantów, protokołów na smartfonach lub tabletach oraz internetowy Pulpit Klienta, aby klient mógł wpisać zgłoszenie serwisowe lub sprawdzić kalendarze dostępnych do wynajmu maszyn i urządzeń. Pełny proces serwisowy w programie Netsoft Serwis obejmuje takie etapy jak: oferty, zgłoszenia serwisowe, zlecenia serwisowe, planowanie pracy serwisantów, magazyny, zakupy, karty pracy do naliczania premii, obsługa zaliczek, fakturowanie i analizy.

Netsoft Serwis obsługuje następujące obszary:

Klienci - stanowi podstawowy moduł umożliwiający współpracę z kontrahentami. W tym module można dodać nowych/potencjalnych klientów oraz znaleźć dane dotyczące obecnych kontrahentów. Z tego miejsca istnieje możliwość przypisywania zadań, załączania dokumentów, przeglądania rozliczeń płatności oraz zawartych polis.

CRM - podstawą działania każdego systemu typu CRM jest zarządzanie relacjami z klientami. Netsoft Serwis wyposażony jest w moduł CRM, który pozwala na prowadzenie, archiwizowanie, zlecanie oraz realizowanie aktywności, związanych z poszczególnymi klientami i polisami.

Serwis - najważniejszy moduł w programie stanowiący zintegrowane narzędzie, które w nowoczesny sposób obsługuje potrzeby w obszarze serwisu. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, awaryjne, okresowe, gwarancyjne lub pogwarancyjne.

Wynajem - wsparcie dla wynajmu maszyn i urządzeń. Netsoft Serwis sprawdza dostępne zasoby w określonych terminach oraz w jakiej lokalizacji obecnie znajduje się dany zasób.

Zakupy i magazyny - działania w ramach serwisu wymagają zakupu niezbędnych części i nie tylko. W programie Netsoft Serwis ewidencjonujemy faktury zakupowe, których stan jest porównywany ze stanem na magazynie w zależności od rozliczenia.

Fakturowanie i płatności - platforma umożliwia ewidencjonowanie wszystkich transakcji oraz wysyłanie informacji o nieuregulowanych płatnościach.

Analizy – moduł pozwala na eksport wszystkich zapisanych danych do arkuszy kalkulacyjnych. Dzięki temu użytkownicy w szybki sposób mogą generować raporty według przyjętych wcześniej kryteriów i szablonów.

Interfejs księgowy -  umożliwia eksport dokumentów wygenerowanych w platformie do modułu księgowego.

Pulpit Klienta - umożliwia dostęp do potrzebnych informacji oraz wykonywanie różnych akcji przez klientów serwisu. Dzięki takiej funkcjonalności klienci mogą na bieżąco wprowadzać zlecenia serwisowe, monitorować ich stan, sprawdzać wolne terminy zasobów lub wszelkie inne niezbędne informacje.

oraz wiele innych funkcjonalności typu: planowanie prac serwisantów, karty pracy do naliczania premii oraz wynagrodzeń, obsługa zaliczek, ewidencja magazynów, obsługa zamówień do dostawców części.

Zobacz także:

SZYBKI KONTAKT
ZAMÓW DEMO
Pobierz wersję demo

Dane firmy

OSOBA KONTAKTOWA

WYBIERAM PLATFORMĘ


Netsoft24 Sp. z o.o. | ul. Szewska 75/77 | 50-121 Wrocław | tel: 71 341 96 35 | e-mail: sprzedaz@netsoft24.pl