produkty

Netsoft CRM

O programie Netsoft CRM

Netsoft CRM jest nie tylko funkcjonalną platformą do zarządzania swoją pracą oraz relacjami z Klientem, lecz także szczególnie istotną ideą skupiającą się na Kliencie. Stworzony przez nasz wrocławski zespół system Netsoft CRM stanowi nieocenioną pomoc z zakresu obsługi działań przed- i posprzedażowych. Ma także duży wkład w dynamiczny rozwój korzystającego z niego przedsiębiorstwa, w tym przede wszystkim poziomu obsługi klienta. Poza tym wbudowane w platformę interfejsy usprawnią dwustronną wymianę danych z innymi aplikacjami.

  • dostęp online – do korzystania z platformy Netsoft CRM potrzebna jest jedynie przeglądarka www. Dostęp do platformy możliwy jest 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, z każdego miejsca na świecie;
  • łatwość obsługi – system powstał na podstawie wieloletnich wdrożeń w firmach z różnych branż. Dzięki nim udało się stworzyć wyjątkowo intuicyjny interfejs, który nie będzie stanowił żadnej trudności dla początkującego użytkownika,
  • bezpieczeństwo i poufność danych – platforma wyposażona została w różne zabezpieczenia takie jak np.: mechanizmy autoryzacji, szyfrowanie danych, zaawansowany system przydzielania ról i uprawnień, dzienniki zdarzeń, czy automatyczne kopie bezpieczeństwa. Uwzględnia także wytyczne GIODO oraz spełnia wymogi ustawy o ochronie danych osobowych.
  • wielojęzyczność – w Netsoft CRM każdy użytkownik może wybrać optymalną dla siebie wersję językową. Ten sam obiekt, czy raport może być interpretowany w dowolnym języku świata jednocześnie.
  • program "szyty na miarę" – korzystając z systemu możesz samodzielnie definiować formularze, listy, karty, nagłówki, czy wydruki. Po ich zredagowaniu wystarczy wprowadzić etapy poszczególnych procesów biznesowych uzyskując efekt pełnego dopasowania systemu do bieżących potrzeb organizacji.
  • nowoczesne media – automatycznie wysyłany SMS lub e-mail wzmacnia system blokad, ostrzeżeń, czy informacji. Jest również dobrym narzędziem autoryzacji poszczególnych etapów procesu. Integracja z telefonią VoiP obniża koszty i ułatwia rejestrowanie rozmów telefonicznych.
  • integracja z zewnętrznymi systemami – wbudowane w CRM interfejsy ułatwią dwustronną wymianę informacji z funkcjonującymi w organizacji aplikacjami. Dzięki temu łączymy się z systemami przewoźników otrzymując etykiety listów przewozowych jednocześnie monitorując wcześniej wysłane paczki. Wystawione faktury trafiają automatycznie do systemu księgowego, a płatności pobierane z systemu bankowego rozliczają wcześniej wystawione faktury. Wymiana danych z innymi systemami to zestawienie interfejsu po wcześniejszym określeniu rodzaju, zakresu i zasad wymiany danych.
  • programy lojalnościowe – definiując procesy obsługi klienta warto jednocześnie wprowadzać mechanizmy ułatwiające naszą dalszą z nim współpracę. Platforma CRM udostępnia wiele opcji związanych z polityką rabatową, przydzielania klienta do grup cenowych, czy nadawania indywidualnych cen na wskazane produkty. Zakładając Klientowi jego indywidualne konto otwieramy dla niego część platformy. Od tej pory może samodzielnie zdefiniować ofertę, złożyć zamówienie, uruchomić produkcję lub inne przewidziane w procesie funkcje.

 

Zobacz także:

SZYBKI KONTAKT
ZAMÓW DEMO
Pobierz wersję demo

Dane firmy

OSOBA KONTAKTOWA

WYBIERAM PLATFORMĘ


Netsoft24 Sp. z o.o. | ul. Szewska 75/77 | 50-121 Wrocław | tel: 71 341 96 35 | e-mail: sprzedaz@netsoft24.pl